piatok 13. februára 2015

Chlapské šatôčky

Tento recept neni z mojej hlavy, mňa by to aj pri mojej šialenosti toto chuťové kombo nenapadlo... but absolutely worth it!



1. Lístkové cesto capneme na pomúčenú dosku. Valček furt neni, takže si pomôžeme prázdnou vínčiskovou flašou.
2. Radielkom, nožom alebo bárs aj viečkom konzervy nakrájame štvorčeky, z ktorých budeme tvarovať kolečové mištičky. Tie naplníme makom a cukrom.
3. Opatleme vajčiskom a dáme na 20 minút do trúby, nech to zhnedne. Nemýlime si farby, cesto nemá splývať s makom, ok?
4. Po 20 minútach vytiahneme von a navrch položíme kolieska tvrdej klobásy a šupneme dnu ešte na 5min. nech pustia šťavičku.

Dostala som varovanie, vraj mi to nemusí chutiť... you underestimate my power, sunshine! Potrhať sa za tým pôjdem hocikedy hocikde :P

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára