streda 19. februára 2014

Minion's banana pancakes



  1. Rozmačkáme jeden skorohnilý banán. V mojom prípade som musela obetovať jeden krásny, žiarivý, dlhý, mocný, chutný kúsok.
  2. K banánu pridáme vajíčko. Jedno stačí :)
  3. Prisypeme tak 2-3 kopcovité lyžice múky (dala som polohrubú). Ako alternatívu môžeme dať miesto múky kokos (prípadne pol na pol), ale potom sa to bude trochu viac pripekať. V tomto bode som tam ešte iniciatívne pridala málinko škorice a šafránu.
  4. Na panvici necháme rozpustiť málinko masla. Keď už prská, naporcujeme masu na kopečky.
  5. Obracáme, nenecháme zhorieť!
  6. Hotovo. Podávame s ovocím, maslom (stihlo sa rozpustiť kým som zmačkla spúšť), lyžičkou medu. Cukor naozaj netreba. A to keď už ja poviem, že netreba osladiť, tak netreba.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára