utorok 25. februára 2014

Večera šampiónov

Večera šampiónov 1: Po tréningu som hladná ako Čenkovej deti a ešte si musím hodinu krájať zeleniny

Šalát: 
  • šalát
  • kukurica
  • rajčiny
  • paprika
  • obliate šťavou z citróna... híí, zabudla som na mrkef!

Pomazánkodresing:
  • smotanový jogurt
  • cesnak
  • tavený syreček
  • jarná cibulka
  • sol
  • pepř

Tmavá bagetka
  • itself

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *

Večera šampiónov 2: Varíme v bandážkach

Za 10 minút môj hlad nakuchtil:

  • kuracie masko (5 minút naviac by mu asi neuškodilo)
  • orestované olivy, mrkef a cibulku
  • šalát s kukuricou


*  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *

Večera šampiónov 3: Obeť drbnutej beánie

Od Večere šampiónov 2 sa líši iba tým, že masso je naložené v horčici a naviac je pridaná mozarella, fazula a olivy. 

Fazula sú tie čierne bodky na zemi, tie červené sú mrkva a masso. Človek si odbehne po olej a keď sa vráti, tak polka panvice je rozlietaná po kuchynke. Ak ja toho zmrda chytím (viem, ako vyzerá), tak dostane riadne na hubu...!


*  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *

 Večera šampiónov 4: Ako to dopadne, keď sa na tréningu vedú reči o jedle a strave ako takej

Predjedlo:
  • rozmixované jablká, pomaranče a banány (zjedlo sa to hneď jak padla)

Hlavný chod:

  • 5 veľkých modifikovaných reďkoviek
  • 3 lyžice jalapeňos
  • omaslované chlebä so šunčičkou
  • karamelizovaná mrkef (na ktorú som hrdá)
  • keby nezačne Partička, stihla by som ešte volské oko 


Dezert: 
  • vanilkový termix :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára